0 problema pentru toti

Asi dori sa supun atentiei dvs urmatoarea situatie si accept argumentele pe care doriti sa le expuneti.

Sunt abonat Orange si intampin greutati in schimbarea unui pachet de abonament care se potriveste nevoilor mele.

Aurelian Mihai pe 22 februarie 2013 arata ca Uniunea Europeana a impus un nou set de reguli pentru companiile ce opereaza in industria de telecomunicatii, garantand clientilor mai multa flexibilitate in privinta duratei contractului cu abonament pe care il semneaza, datele personale la care au acces operatorii de telefonie si alegerea retelei favorite.

Ca efect direct, noua legislatie permite utilizatorilor sa aleaga oricand un pachet cu abonament care se potrveste cu nevoile lor, intampinand mai putine dificultati la reteaua de telefonie. Pentru a facilita acest lucru, Comisia europeana a interzis operatorilor de telefonie sa mai incheie contracte cu o durata mai mai mare de de 24 de luni.

Si iata acum si problema mea; Sunt abonat in aceasta retea pe cand inca se numea Dialog. Toate contractele au fost pe 2 ani. Nu inteleg insa un lucru. Daca primul contract a avut totusi acordul meu pentru 2 ani, cu ce drept au fost prelungite pentru inca alti 2 ani, din oficiu, restul de contracte nesemnate de mine?

Nu era normal sa te intrebe , cu o luna inainte de sfarsitul perioadei contractuale daca continui in retea cu aceiasi sau cu alta optiune ori doresti schimbarea retelei?. Cred ca Protectia consumatorului ar avea dreptul sa-si spuna opinia asupra acestei practici.S-ar lichida astfel multe litigii si stres daunator sanatati pentru cei 2 interlocutori .Pe 3 august 2010 se spune ca am agreat un nou tip de abonament, Delfin 10 si am consimtit prelungirea abonamentului cu 12 luni. Pe 19 august 2011 datorita internarilor mele lunare in spital pentru tratamente cu citostatice, am considerat necesar un abonament la internet care sa ma tina totusi legat de societatea in care traiesc. Vezi raspunsul Orange din 22 august 2012 CS/SC 14609768/IGR.

Am incercat astazi 4 iunie 2013 trecerea la un nivel foarte optional pentru mine tigru 8. Raspusul dela capatul firului in afara ca a dovedit un fel deosebit de conversatie si pentru care il felicit pe interlocutor, nu m-a putut ajuta cu nimic, intrucat , zic eu, asa este politica companiei. Daca vreu sa migrez in alta retea trebuie sa platesc niste penalitati pentru inca 6 luni. intrucat vechiul contract a fost intrerupt de noul contract. si sa revin tocmai in februarie 2014. Asa judecata mai rar. Noul contract a venit numai pentru a adaoga acea optiune cu intenetul si nu a schimbat cu nimic din forma veciului contract si care isi urma cursul pana la terminarea optiunii nou adogate. Asa am avut nevoie de sms-uri, le-am cumparat si nu s-a modificat cu nimic contractul! Si apoi de unde aceasta prelungire daca contracul vechi a fost de numai un an?./ Vezi raspunsul Orange din 22 august 2012 /Si mai e ceva; daca era un nou contract distributia minutelor ar fi fost cu totul alta la data intocmirii lui, eu nu asi mai arata acum deficiente din interiorul companiei.! Si totusi trebuiesc aratate ca altfel societatea ar crede ca in interior totul este OK.

V-am scris aceste randuri intrucat politica companiei este numai ridicatoare iar pe 19 august expira aceasta adaogire facuta la vechiul contract si nu mi se onoreaza cererea treceri in continuare la optiunea TIGRU 8 si nici nu ma lasa sa migrez la alta societate care considera ca aceste optiuni de abonament trebuiesc facute in interesul clientului, ei fiind cei ce sustin compania.

Astept comentariile dvs pe blog.



Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)
Copyright © neneamircea     Powered by WordPress MU    Designed by WPDesigner    Hosted by www.weblog.ro
Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X